382 kamarası ve 752 yolcu kapasitesi ile Blue Sapphire gemimizde kendinizi özel hissetmeniz için için her şey düşünülmüştür. Kalabalıklar arasında kaybolmadan, personelimizin sizinle özel olarak ilgilenebileceği, kendinizi ayrıcalıklı hissedeceğiniz alanları yaratırken her detay düşünüldü, her zemin sizler için hazırlandı.

Turizm sektörünün tüm dallarında edinilen tecrübeyi mükemmel hizmet anlayışı ile misafirlerine yansıtmayı düstur edinen şirketimiz, bütüncül bakış açısı ile sektörün her alanında başarıdan başarıya koşmaktadır. 2020 yılından bu yana da siz değerli misafirlerimize Cruise tatiliniz süresince kendinizi ayrıcalıklı hissetmeniz için var gücümüzle çalışıyoruz.

Sektörün tüm basamaklarında yükselirken; misafir memnuniyeti ilkesinde ısrarlı yaklaşımın bizi daha sağlam adımlarla yukarı taşıyacağının farkındayız. Selectum Blu Cruise olarak en önemli hedefimiz %100 misafir memnuniyeti yakalayabilmektir. Gemilerimizde her detay sizin tatilinizi unutulmaz kılmak için düşünülmekte ve hayata geçirilmektedir.

Yeniliklere açık vizyonu misyon edinmiş olan Selectum Blu Cruises sizlerden gelen tüm tavsiyeleri, geri dönüşleri dikkate alarak hizmetini yine siz değerli misafirleri adına mükemmelleştirmek için çalışmaktadır.

366 kabin ve max 720 yolcu kapasitesi ile geleneksel Cruise anlayışından oldukça uzak olan Selectum Blu Cruises; 3 À La Carte Restoranı ve 4 farklı Bar seçeneği ile size ihtiyacınız olduğunda yalnız kalabilme imkanını sunarken; aynı zamanda konforlu alanlar yaratmakta ve tatilinizi unutulmaz kılmaktadır.

Cruise gemilerinde alışkın olduğunuz küçük ve boğucu kabinler yerine ferah, 5 yıldız otel konforunda kabinlerimizde fark yarattığımızı biliyoruz. Ve biz kabinlerimizi sizler için özenle hazırlıyor, Turn Down hizmeti ile devamlı temiz ve hazır görünmelerini sağlıyoruz. Size sadece keyfini çıkarmak düşüyor.

Geniş Yaşam Alanlar
Kabinlerimiz 23 m2 dir. Bir otel konforunu sunan tüm kabinlerimizde rahat yaşam alanları yaratabilir ve kendinizi evinizde hissedecek alanlara sahip olabilirsiniz

Kendinizi Özel Hissetmek İçin

Tüm Superior kabinlerimizde sizi özel hissettirecek detayları düşündük. Bornozdan terliğe her türlü ayrıntıların düşünüldüğü gemimize sadece bavulunuzu toplayıp gelmeniz kafidir. Kabinlerimizde size sunulan amenitieslerde Bulgary markası ile işbirliği yaptığımızı da iletmek istiyoruz.

Suite Rahatlığı, Suite Ayrıcalığı

Rustik dizaynı ile Blue Sapphire gemimizde 13 adet özel dizayn edilmiş 50 m2 genişliğinde Suite odalarımız bulunmaktadır. Oturma Alanı ve geniş yaşam alanları ile size özel hazırlanmış Suite odalarımızda full minibar, meyve ve şarap servisimiz bulunmaktadır.

Bülent Yıldız

1985 Yılından bu yana sektöre gönül bağı ile adanmış bir hayat ve mesleğine aşık olan Bülent YILDIZ usta; henüz 42 yaşında olmasına rağmen mesleğinde çok büyük başarılara imza atmış bir isim
Mitterand ın özel daveti ile Fransa Le Condon Blue Parite de eğitimini taçlandırdıktan sonra Singapur, Bangkok, Endonezya ve Malezya gibi ülkelerde chain otellerde çalışarak ülkesine dönen ve dönemin Cumhurbaşkanları ve Başbakanlarına hizmet veren bir hikaye onunkisi
Toprak ananın bize mevsiminde verdiğini ürünleri değerlendiriyoruz diyerek, mevsimlik menüler hazırlayarak damak tadınıza unutulmaz tatlar sunuyor.
Deluxe otellerin mutfağının lezzetini ve sunumunu geminin içine taşıdık. Bülent Usta ve ekibi ile Blue Sapphire’de sizlere butik restoranı aratmayan bir mutfak vaat ediyoruz.
Bülent YILDIZ;
Malta Dünya Aşçılar Yarışması: Altın Madalya 2000

Büyük Britanya Culinay Akademi: 1.lik Ödülü 2002

Luxemburg Dünya Aşçılar Birliği Gastronomi Yarışması: 1.lik Ödülü 2010

Moskova Display Yarışması: 1. Lik Ödülü 2011

Gemide Lezzet

Selectum Blu Cruises olarak size gemi seyahatinden daha fazlasını vaat ediyoruz. "Denizden Daha Fazlası" Sloganımızdan yola çıkarak size yolculuğunuz süresince unutamayacağınız lezzetler sunuyoruz. 2020 yılında seferlerimize başladığımız günden bu yana damak tadına güvenen misafirlerimizin gemide tattıkları lezzetler ile anılmak büyük gurur kaynağımız.

Tatlı Deyip Geçmeyin

Profiterolü bir de Blue Sapphire de deneyin. Kahve soslu sufleden, Türk tatlılarının envai çeşidine, çikolatanın tüm lezzetlerini tadabileceğiniz büfelerimizin müptelası olacaksınız.

Ala Carte Ayrıcalığı

Ana büfemize güvenmekle beraber size özel anlar yaşabileceğiniz Ala Carte restoranlarımızda eşsiz lezzetlerimizi tadına bakmanızı da istiyoruz.

East to West, Veranda & Grill Ala Carte larımızda Uzak Doğudan başlayan seyahatiniz İtalyan ve Internasyonal mutfaklarla taçlandırdık. Siz sadece şarabınızı seçecek ve size sunulan bu eşsiz lezzetlerin keyfine varacaksınız.

Şansınızı Deneyin

Hiç bavul toplama açma derdi olmadan sizlere farklı şehirleri görmenin ayrıcalığını yaşatırken; gemide geçirdiğiniz sürecinde aklınızda yer etmesi bizler için çok önemli . Rahat, keyifli ve eğlenceli bir tatil yapmanız için her şeyi düşündük.
Şans sizden yana çünkü zaten çoktan güzellikten yana seçiminizi yaptınız.
Siz Uyumuyorsanız
Veranda Bardan Havuz başına, British Lounge tan tüm güvertelere .. Canlı Müzik, DJ Performanslar, Dans Gösterileri
Eğlence arayanlar için peşinizi bırakmıyoruz. Tek beklentimiz eşliğiniz

Havuz Başı Partiler

White Partiden, DJ eşliğinde Disco gecelerine; seçkin dansçılar eşliğinde dans gösterilerine .Siz sadece beyazları giyip geliyorsunuz. Tüm eğlence ekibimiz sizin için birbirinden güzel organizasyonlara imza atıyor